فعلا، بياييد با جزئيات روش توليد يک نرم‌افزار بازاريابي محتوا آشنا شرکت توليد محتوا شويم.


 


1. غرض خويش را معلوم فرماييد


مقصود شما از تدوين يک اپليکيشن بازاريابي محتوا چيست؟ چرا مي خواهيد محتوا ايجاد نمائيد و يک اپليکيشن بازاريابي محتوا ساخت‌و‌ساز نمائيد؟ پيش از استارت طراحي برنامه، هدف ها خويش را بشناسيد، در‌اين‌صورت مجال کمتري براي گزينش شايسته ترين استراتژي خويش خواهيد داشت.


 


 


 


2. پژوهش ها شخصيتي ايفا دهيد


براي گسترش يک اپليکيشن چيره، مي بايست به وضوح مخاطبان غرض محتواي خويش را مشخص و معلوم نمائيد که تحت عنوان شخصيت خريدار شما نيز شناخته مي‌گردد. اين فرمان به ويژه براي اشخاصي که استارت به فعاليت کرده‌اند يا اين که نو وارد بازاريابي گرديده‌اند بسيار اساسي ميباشد. با آشنايي مخاطبان غرض خويش، مي توانيد محتواي مرتبط و ارزشمندتري ايجاد فرمائيد که آنان بخواهند آن‌ها‌را بخوانند. چنانچه شما يک بازارياب مجرب ميباشيد، ممکن ميباشد مقصود شما عوض شده باشد. آيا ميخواهيد دسته جديدي از اشخاص را مقصود قرار دهيد يا اين که بازار مقصود فعلي خويش را بسط دهيد؟ آيا مي خواهيد به عبارتي مخاطبان غرض را مراقبت نمائيد؟ نظارت دوباره پارامترهاي کاربر با اجرا پژوهش ها بازار در هر سال براي پرورش مخاطبان شما بسيار اساسي ميباشد.


 


 


 


3. مميزي محتوا را اعمال فرمائيد


در اوايل، اکثر برندها با پست‌هاي وب لاگ آغاز مي‌نمايند. در‌حالتي که ميخواهيد در پوسته‌هاي گوناگون سرمايه‌گذاري نماييد، مي توانيد يک مميزي محتوا براي بررسي محتواي رفيعتر و معدود‌راندمان خويش جاري ساختن دهيد. بعد، از آن داده ها براي استحضار دادن به مسير آجل به کار گيري فرماييد. در‌صورتي‌که مدتي ميباشد که در کسب و کار بوده‌ايد، مي بايست عملکرد‌هاي بازاريابي محتواي خويش و حاصل نتيجه ها از آن را در سال پيشين مرور نماييد. دريابيد که در سال آجل چه شغل هاي متفاوتي ميتوانيد اجرا دهيد و هدف ها جديدي گزينش فرماييد. در حال حاضر فرصت بسيار خير و خوبي براي هماهنگ کردن هدف ها گروه خويش با ساير هدف ها سازمان ميباشد. در هر مرحله‌اي که مي باشيد، مميزي محتوا به شما ياري مي‌نمايد تا انتخاب نمائيد چه چيزي ميان مخاطبان‌تان بيشتر گزينه اعتنا قرار مي گيرد، ترک‌ها را در تيم‌هاي موضوعي شناسايي فرماييد و ايده‌هاي محتواي نو را ارائه نماييد.


 


 


 


4. يک سيستم مدير محتوا را گزينش فرمائيد


يکسري نصيب حياتي مدير محتوا مشتمل بر ايجاد محتوا، نشر محتوا و تجزيه و بررسي محتوا ميباشد.


 


 


 


5. نوع محتوايي را که ميخواهيد ساخت فرماييد معين نمائيد


مورد‌هاي مختلفي براي محتوايي که ميتوانيد ساخت‌و‌ساز فرمائيد وجود داراست، از محتواي نوشتاري مانند کتاب‌هاي الکترونيکي و پست‌هاي بلاگ گرفته تا محتواي صوتي مانند پادکست.

نحوه ايجاد برنامه بازاريابي محتوا

در توليد محتوا يک برنامه تعيين کنيد

در توليد محتوا يک برنامه تعيين کنيد

محتوا ,ها ,مي ,خويش ,محتواي ,يک ,خويش را ,بازاريابي محتوا ,هدف ها ,يک اپليکيشن ,مخاطبان غرض ,بسيار اساسي ميباشد ,اپليکيشن بازاريابي محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


معرفی فایل ها frectalebhonar مطالب اینترنتی آسان آموز لینک بیلدینگ صفحه خ قاسمی،برنامه ریزی تضمینی کنکور99 بهترین دیدار simpskinogfe مطالب اینترنتی ربات اينستاگرام